www.hogwarthp.pun.pl
„Prawdopodobnie nasi wrogowie nie przyszli tu z chciwości i żądzy krwi, ale z powodu niedostatku żywności oraz niezwykle długich i surowych zim. Dziesięć lat temu orkowie rozpoczęli kampanię i podbili Nordmar niczym błyskawica; Nordmar, którego broniliśmy przez pięć wyczerpujących lat... Odcięty od znajdujących się tam złóż magicznej rudy, nasz mądry król zmuszony był podjąć drastyczne kroki, które nie zawsze spotykały się z uznaniem mas... ”
- Kronikarka Kodama z dworu Króla Rhobara II
Twoja historia rozpoczęła się, kiedy za drobne przestępstwo skazano cię na wygnanie do Górniczej Doliny w Khorinis, miejsca zabezpieczonego magiczną barierą, gdzie więźniowie wydobywali rudę dla wojsk królewskich. Więźniowie, podzieleni na trzy zwalczające się obozy, przeprowadzali inicjację każdego nowego więźnia w szybki i brutalny sposób – jak sam miałeś okazje się przekonać.
Jednak nie poddałeś się losowi i zdołałeś uciec z więzienia, pokonawszy straszliwą istotę zwaną jaką „Śniący”. Zostałeś pogrzebany, i uratowany przez tajemniczego czarodzieja imieniem Xardas. Wyjaśnił ci on, że śmierć Śniącego wyzwoliła katastrofalną reakcje w dalekosiężnych skutkach
Wspólnie z przyjaciółmi poznanymi w czasie swoich podróży znalazłeś drogę na wybrzeże Khorinis, gdzie pokonałeś ożywionego smoka. Na jednym z królewskich okrętów wyruszyłeś w podróż, która miała cię zaprowadzić do wytęsknionej ojczyzny.
Niestety, na miejscu spotkała cię niemiła niespodzianka: orkowie opanowali Myrtanę, i tylko stolica wciąż opiera się oblężeniu. Na terenie całego królestwa toczą się zamieszki.
Orkowie trzymają w żelaznym uścisku najważniejsze miasta i drogi. Jednak zamiast wyplenić stamtąd ludzkość, zadawalają się kontrolą nad jej ziemiami. Część ich potężnej armii zajęła mało strategiczne punkty i zaczęła niszczenie świątyń. Nikt nie zna powodu tego dziwacznego zachowania.
W całym królestwie ludność powstaje przeciwko okupantowi; na mokradłach Myrtany wciąż istnieją ludzkie fortece i działają niewielkie, zbrojne grupy. Rebelianci nie współpracują ze sobą w żaden sposób, a ich przywódcy walczą ze sobą o tron upadłego królestwa.
W tych ciężkich czasach na kontynencie pojawił się bezimienny podróżnik, którego czyny zdecydują o przyszłości królestwa. Ty jesteś tym podróżnikiem...
Czy uda ci się wyzwolić Myrtanę spod orkowej okupacji, czy też poprzez tajne plany najeźdźcy? Dokąd zawiedzie cię ścieżka, którą wybierzesz?
Offline